keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Aarggh

Meillä rupes toisesta läppäristä (Toshiba) henki lähtemään :( Soitin huoltoon maanantaina ja kerroin ongelmasta. Takuuta on jäljellä tähän päivään asti. Sieltä annettiin ohje mitä pitää tehdä ja jos ei ole toimenpiteestä apua soittaa uudelleen ja sitten katsotaan jatkoa. No minä eilisen päivää soitin sinne numeroon ja aina ne vaan oli asiakaspalvelijat varattuja. Akka aina välillä nauhalta läpätti tätä viestiä. Vähän saatanan monesti soitin ja odotin ja kyllästyin odottamaan ja soitin ja odotin.... Viimein 15 jälkeen pääsin läpi ja siellä vastattiin englanniksi että mitenkäpä minä voin olla avuksi. Minä siihen kyselemään, että eikö sitä tällä suomenkielellä saisi apua, niin ukko sanoo ettei koko päivänä ole ollut saatavana suomenkielistä palvelua. Täh? Ei siellä nettisivuilla esimerkiksi sanota mitään milloin milläkin kielellä saa palvelua. Soitin sitten tänään ja taas enkku-ukko sieltä apuaan tarjos. Minulle kun ei se sopinut, niin huomenna sitten pitäsi olla myös suomenkielistä palvelua.  Maanantaina kyllä se nainen jonka kanssa puhuin lupas laittaa sinne ylös että olen takuuaikana soittanut asiasta ja sitten korjaus menisi takuuseen. Saas nyt nähdä, kun joskus saisin sitä palvelua uudelleen ihan tällä omalla äiteenkielellä.

Muuta ihmeellistä täällä ei ole tapahtunut. Leikkausaikaa ei ole tullut. Ensi viikolla pitää soittaa sinne kirran osastolle ja kysellä. Jaa niin joutuuhan ukko töihin huomenna. Siinä on se huono puoli, että minä joudun laittamaan ruokaa tästä lähin :) Sitä kun on niin hyvälle oppinut niin vähän tökkii ajatus :)