sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Many many wonderful days

On ollut niin kiire, etten ole joutanut joka päivä kirjoittamaan. No kurssilla on ainakin ollut vaikka mitä uutta ja ihmeellistä. Webbisivun tekoa oli muutamina päivänä ja se oli tarkkaa hommaa, kun en ole moista aiemmin tehnyt. Koodien kirjoittaminen ei sinänsä ole vaikeaa, mutta se huolellisuus on tosi tärkeää. Jos jää yksikin piste pois, niin sivu ei toimi kuten sen pitäsi. Sitten kun tiiraat sieltä koodien seasta sitä virhettä, niin tiedät etsiväsi neulaa heinäsuovasta.

Salilla käyntiä olen harrastanut ahkerasti. Painostani en juuri nyt tiedä mihinkä suuntaan se on mennyt, kun en ole vaa'alla käynyt moneen viikkoon. Toivottavasti alaspäin ainakin. Olen kyllä välillä ollut vähemmän kiltti noiden syömisten ja juomisten suhteen, mutta kuten olen ennenkin sanonut: teen sen tietoisesti ja sitten taas palaan ruotuun. Niin siitä ei tule huonoa mieltä ja kauheaa morkkista ;)

Torstain jumppa jäi käymättä, kun oli hyvä sää niin pyyhällettiin mökille istumaan iltaa nuotiolle. Ah sitä autuutta. Sai taas unohtaa kaikki yhden illan ajaksi. Perjantai aamuna menin kiltisti kurssille, vaikka olin ilmoittanut etten tule. Olen liiankin tunnollinen luonteeltani, en ole pois kuin ihan pakosta. Kun kerran heräsin ajoissa, eikä ollut enää huuruja hupussa, niin miksi en olisi mennyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti