perjantai 25. helmikuuta 2011

Mitäpähän mitäkin

Kuka muistaa vielä pienen Timo Turusen, joka lauloi Tenavatähti kilpailussa 1990? Silloin hän lauloi hyvin hellyttävästi Minä olen muistanut-kappaleen. Olin suununtaina kuuntelemassa Joensuun Ooperayhdistyksen konserttia ja siellä lauloi tämä samainen, ei enää niin pikkupoika, aarioita hienolla tenorin äänellään, ja sai ehdottomasti parhaimmat aplodit koko sakista.

Alkuviikosta olin salilla useamman tunnin/pv. Katsoin vähän tutustujien perään ja opastin jos oli tarvetta. Sain muutaman kerran selvittää salin toimintaa ja laitteiden käyttöä. Itse kävin ohjaajan kanssa läpi ne muistamisen tueksi edellisellä viikolla. Olihan tuo kiva, että kysyivät minua siihen hommaan. Teen liikkeet puhtaasti ja olen sanavalmis, "mistähän ne sen ovat huomanneet"?

Tänään sain vihdoinkin ostettua uudet farkut. Kävin aamulla valokuvaamassa joen rannassa jääveistoksia. Sieltä tullessa päätin mennä Carlsonille ja katsoa vielä kerran löytyykö uudet housut tai siis farkut. Onneksi siellä oli sama myyjä, joka etsi minulle sen paidan hautajaisiin. Sanoin sille, että kun löysit minulle hyvän paidan niin löydät varmaan uudet farmmaritkin. Ja niin löysi. En edes tiennyt kokoani, mutta hän katsoi minua ja niin vaan ekat farkut istuivat ihan hyvin. Kaikki oli sopivaa jopa lahkeen pituus, jotka minulla tahtoo olla aina liian pitkät. Tästä lähtien jos tarviin jotain vaatetta ja en onnistu itse löytämään sopivaa, menen aina Carlsonille tämän ihmisen palveltavaksi. Siinä on hyvä ja osaava myyjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti