sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Onhan sitä kaikenlaista

Luin tuossa just säätietoja ensi viikolle. Pakkasta näkyy piisaavan. Ei minua se oikeastaan muuten haittaa, mutta naama tahtoo jäätyä ja hengitykseen ottaa. Pidän kyllä kaulaliinaa suun edessä ja se auttaa jokin verran. Siinä on haittapuolena liinan kostuminen hengitysilmasta, mutta minun liina on kyllä niin pitkä, että sitä voi siirtää tarpeen mukaan.

Kokous ilmottautujia on loppujen lopuksi 10. Nyt on päätettävä kannattaako tuolla määrällä kokous toteuttaa niissä tiloissa, mihin olen tehnyt alkuvarauksen. Se selviää toivottavasti huomenna. Sitten teen/en tee lopulliset varaukset ja homma on siinä. Oma jatkamiseni niissä hommissa on taas katkolla. Ei oikein jaksaisi "heittää helmiä sioille", kun ei näköjään ole kiinnostusta mihinkään. Pelkäävät vissiin, että joutuvat toimikuntiin.

Salilla olen käynyt ja 7.3 on taas kehonkoostumusmittauksen vuoro. Nyt tulevalla viikolla on ma ja ti terveyspäivät salilla ja minäkin olen siellä seassa palloilemassa. Vähän yritän katsoa tutustujien perään, etteivät ihan väärinpäin laitteisiin tunge.

Perjantai-iltana oli koulua 14 - 19. Minä kyllä lähdin ennen 17, kun oli saunailta. En siinä paljon tainnut menettää vaikka lähdinkin. Aika peruskauraa ovat läpi käyneet. Eilen käytiin Rantapuistossa ja Ilosaaressa katsomassa jäänveistoa ja uijia.Pitää olla aika eskimo, kun siinä säässä ui. Brrrrrr. Jäänveistäjät vasta aloittivat silloin, joten eipä niitä teoksia vielä nähnyt. Lumesta oli kyllä tehty kaikenlaista.

Nyt pitää lähtee suihkuamaan ja sit kuuntelemaan oopperayhdistyksen konserttia Carelicumiin.

1 kommentti:

  1. On muuten harvinaisen hilpeätä porukkaa nuo avantouimarit, mitenkähän moni niistä on päässy vielä pinnalle sieltä avannosta. Hotellilla ainakin oli tunnelma huipussaan jo kello hyvissä ajoin...

    VastaaPoista