maanantai 27. syyskuuta 2010

Viikonloppu

Lauantaina kävin salilla rääkkäämässä itseäni. Taaskaan en saanut kaikkia toistoja yhdessä laitteessa tehtyä. Ei millään jaksanut punnertaa loppuun asti. Vasen käsi kun on halvaantunut, niin se aina välillä tökkää hapoille äkkiä. Salin jälkeen kävin rääkkyyttämässä ruumistani hierontatuolissa. Olisi tehnyt mieli huutaa, kun se mulkkasi noita kipeitä muhkuroita lapaluun vierestä.

Kuvankäsittelyohjelmaan yritin perehtyä, mutta taas meni tulostimen kanssa tappeluksi. Erehdyin nääs ottamaan sen välillä irti läppäristä ja se saatana hävisi sen siliän tien. Niin siis tämä tulostin liittyi tähän asiaan siksi, kun minä luen mieluummin ohjeet paperilta ja siksi halusin ne tulostaa ennen ohjelmaan perehtymistä. Onnistuhan se taas lopulta, mutta kyllä siinä taas meikäläisen hermoja koeteltiin.

Sunnuntaina käveltiin tunnin verran ja mulla oli takin selkä märkänä. Kyllä ainakin aineenvaihdunta toimii. Miestä kylmää ja minä olen hiessä jo ulko-ovella ulos mennessä :) Kurssitehtäviä tein sen verran minkä osasin. Muutama kohta jäi tekemättä, kun ei vaan järki riittänyt. Eikä hermot :( Etenkin kloonaus oli vaikeaa. Mies oppi sen hetkessä ja minä tuskailin ties kuinka kauan. No mies sitten neuvoi minua siihen ja sitten alkoi mennä paremmin.

1 kommentti:

  1. HIH HIh HII.... Ihanaa ihanaa. Onnea vaan opiskelulle, täytyy kyllä sanoa että minua ei enää saa koulun penkille kun naulaamalla mut sulle nostan kyllä hattuja kun vaan jaksat opiskella... :D :D

    VastaaPoista