keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Keskiviikon kuulumisia

Aamulla pyöräilin kymmenisen kilometriä. Kävin yhdessä haastattelussa, joka voi vielä poikia jotakin työn tynkää tms. Oli sen verran lämmin sää, että viskasin hupparin reppuun kesken matkan ja viilettelin t-paidassa. Tai siis olihan mulla tietenkin housut alaosassa.Heh heh.

Kotiin tultua söin makaronilaatikkoa, joka onkin yksi herkuistani. Olen nyt kuitenkin  muuttanut  syömistäni niin, että syön pienempiä annoksia. Ennen lautanen oli 30 senttiä halkaisijaltaan ja niitä kun veti pari ruokaa kukkuroillaan niin jopa oli Aliisalla tuhti olo. Nyt lautanen on pienempi ja en ota uutta annosta. Minun kielelläni heiniä eli siis kasviksia olen syönyt myös enemmän kuin ennen. Pyrin syömään 5-6 kertaa päivässä, ettei nälkä ehtisi tulla missään välissä.

Syönnin jälkeen piti tietysti ottaa pienet päikkärit. Tälläsin yantramaton petini päälle ja kävin siihen selälleni. En osaa tavallaan nukkua selälläni, mutta siihen  olin nukahtanut ja tunnin päästä heräsin selkä hyvin kuvioituna. Höpsähdin viime syksynä tuohon mattoon ja minusta se on kyllä ihan hyvä.Karistelin enimmät unet silmistäni ja polkaisin salille.

Treenaus tuntui ihan hyvältä ja sain yhtä laitetta lukuunottamatta kaikki toistot tehtyä. Hyvä minä. Muistin nyt ottaa ne kehonkoostumusnittauksen tulokset ja ne on kyllä karmaisevaa luettavaa. Heikkohermoiset älkää lukeko ;)

paino 90,5
rasvaprosentti 52,5
painoindeksi 35,4
vyötärö 116.5
luustolihaprosentti 20,4
sisäelinrasvataso 12

Että silleen. Tässä on haastetta joksikin aikaa, että nuo luvut saa korjattua inhimillisemmälle tasolle. En minä sitä epäile, etteikö se onnistu, mutta työtä se vaatiii. Nythän sitä toivoo, että olisi jo aiemmin havahtunut todellisuuteen, mutta parempi myöhään kuin paljon myöhään.


Vielä  sananlasku tälle päivälle: Omena päivässä pitää lääkärin loitolla. Ainakin jos sattuu osumaan sillä siihen lääkäriin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti